Friday, August 30, 2013

Lazy friday




Salam jumaat bloggers….
Setelah empat hari ni pegi client place, tempuhi jem sempena nak merdeka, boleh tak hari ni aku bermalas-malasan? Hehehe
Asenyer setiap Friday macam lembab jer…haha…
Aku sorang je ke yang bermasalah on Friday..? korang?

Hahahha….
Bila lah haku leh resign nie…
En. Bakalsuami and senior haku sorang nak resign next month. Mkin pupus lah melayu kat opis nie..huhu…
I want to follow you!!!!

TQ 4 reading
 

2 comments:

diana said...

ok la..ada kerja..yang tak dapat kerja ramai tau kat luar tu..kesian depa..heheh

Hazmin Hamudin said...

Kalau dapat kerja yang lagi baik, apa salahnya resign kan. Hehe