Thursday, July 21, 2011

Jangan Nakal-nakal

Tolonglah jangan buat dajal kat kawan-kawan kita macam nie.. :P
Cian tau tak!!!




Tiada idea nak tulis..~~

14 comments:

Afikah Aziz said...

like entry ni banyak2,nasihat dan peringatan buat semua :)

Xavi De said...

ringkas tapi padat...=)

shida said...

time kasih...
simple je nasihat kat situ..sebab kita sume dah besar panjang
mst paham...he3

si cantik sally said...

heheh..nakal btol la kan penguin ni..ish shida xmo mcm ni juge oke..........

akoo said...

haha klaka gmba penguin tuu..
dan comel~
=)

shida said...

@si cantik sally
hehehe
kalau nakal skit xpa kan...ha3~~

shida said...

@ akoo
ha3...sangat tomel..lawaks

**::CIKNUURUL::** said...

salam snggah,..


bile tulis dlm blog ni kn,even nk mnympaikn ilmu,kdg2 tkut bile kite xjage lisan kite,.lisan xsmstinye dgr dr lidah yg bkata2 kn?,..tp bile kite bce pon,ia hsil dr lidah jgk kn,.so,tkut hati kite pon cmtu,.xdpt nk jage dgn baik,.

shida said...

@**::CIKNUURUL::**
IA jom jaga hati dan percakapan kita
kata-kata memandangkan percakapan itu gambaran hati budi kita..

Qaseh dalia adelia said...

tq dear

Santri T.P.I.N.I said...

suka tengok penguin tu jalan..kiut!

matsen said...

pandai betul penguin tu pedajal kawan dia...hakhak

shida said...

@ Qaseh dalia adelia
no sweat dear..:)

shida said...

@ Santri T.P.I.N.I
@ matsen
ha3...penguin yang nakal but cute..macammana tuh??