Saturday, May 28, 2011

Terima Kasih

Terima kasih kamu memang suka buat saya jeless...
Terima kasih sebab selalu buat saya tertanya-tanya
Terima kasih sebab sekarang kamu dah berubah
Terima kasih sebab buat saya asyik teringat kamu
Terima kasih sebab buat ur page as my feberet page
Terima kasih sebab pernah buat saya senyum
Terima kasih sebab let me know what kind of person you are
Terima kasih sebab pelik
Terima kasih kamu buat saya berkata..Ya Allah (terkejut, sentap)
Terima kasih sebab awak suka orang yang macam tu
Terima kasih sebab sekarang memang saya jeles, pelik, geram semua ada..
Terima kasih sebab...sebab....xmo cakap dah..

Ya Allah ampuni aku sebab berperasaan macam nie...
oh hati, sila tabah dan bersabar
Sabar itu kan indah..kankankan?



Jika seorang datang membuat kita kecewa, maka dia adalah 'guru' yang hendak mengajar kita erti sabar.

Jika kita rasa kita sedang dikecewakan, itu menunjukkan kita sedang belajar untuk membina sikap tidak terlalu mengharap.

Terima kasih sebab baca...ni hanya ilusi penulis. Tiada kaitan dengan haku pon..~~

9 comments:

me_nazri said...

nice.. copy buat FB status ek..

shida said...

hu3..
boleh..silakan..:)

♥misz nana♥ said...

nice :D

shida said...

tq @misz nana..:)
huk3..mmg pelik sekarang die buat sy hepi balik...adeiiii

.naniezu. said...

salam. nice blog :)

shida said...

tq @.naniezu. ...your blog nice too..:)

lavista crew said...

salam nice blog..btw nak tnye.. nie lagu ape ? seronok jugak...hee

shida said...

tq @lavista crew..:)
bunga-bunga cinta by Asmirandah n Dude..
OST Dalam Mihrab Cinta

http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/05/lirik-lgu-kat-blog-nih.html

myahumaira said...

nice!