Saturday, April 13, 2013

Sebak didada sesak terasa

Selamat tengahari sume.~~  !!

Pagi2 tadi haku dah sentap!
Mana tak nyer!
Hari nie abang2 and kakak2 haku balek kampung bagi hadiah surprise kat my Mom.
Sedeh tau tak haku kene kerja!!
Nak jugak balek kampung!!
Mak masak sup hayam..huhuh...nak!!
Tahan sebak jer la tadi tepon mak.. huhuhu..nseb bek tak hujan, malu pulak kan kalau nangis kat tepon rindu kat mak...gegegege~~

Ayat mak tiap kali tepon.
"bila nak balek kampung" :'(
Ayat pagi tadi time kol
"esok balek kampung ke?" :'( :'(

Arghhh...ni tengah taip ni pun sebak jer....huuu~~~~
Last balek kampung :09/03/2013

Malam tadi kakak mesej
"hang dah lama tak balek kampung eh?"
SENTAP lagiii

Berat mata memandang
berat lagi bahu memikul

Eh macam tak kene jer...
xpe...senyum..
ikhlaskan hati buat kerja..:)

Kesimpulannyer : 
PULANGLAH DI HARI RAYA!!!
BERBAKTI PADA IBU BAPA SELAGI MASIH ADA DAN MAMPU. BERBAKTI  PADA YANG HAK~~

11 comments:

Yumida Huda said...

pergh lagu tu
membuatkan sesape terasa pilu
balik lah nak..balik...

follower ke 350

Kakzakie said...

Syida belum jadi ibu tak dapat rasa rindunya bila lama tak jumpa anak tau...

shida said...

@Yumida Huda
@Kakzakie

huhu..ni yg rasa nak nangis nie..~~
:'(

dina kasyah said...

dina hari tu dua bulan lebih tak balik..lagi haru pilu jiwa haha..

be strong shida..kuat kuat kuat....

Sufinah Yussof (SY) said...

sabo je la ye~ takpe. talipon tu mendekatkan dua hati yang berasingan tempat. kan2. ^^

❤arymineko❤ said...

hehe , sile lah kembali ke pangkuan keluarga tersayanggg ;) mereka menanti dengan sabar ...

waddah jannah said...

jgn sedih3 kak,,
kalau ada masa,,
baliklah ke kmpung walaupun hanya sehari di kmpung,,

kyo_9 said...

fuiyoo..
dah sebulan lebih x balik tu..
yg dok perantauan ada yg bertahun2 x balik.. huhu

Kesuma Angsana said...

sabarlah yer !

biela bell said...

kadang2 disebabkan masa dan kerja telah membantutkan kita nak pulang ke kampung..rindu je kat orang2 kat kampung.. jauh dimata..dekat dihati..keep calling them everyday ;)

Hazmin Hamudin said...

Betul2 sibuk bekerja ni. Hehe