Thursday, October 11, 2012

A Day to Remember 10/10/2012


10/10/2012
Semalam…
Cute jerk kan date tu…
Se-cute budak yang lahir pada 10/10..hehehe..its me

Apa yang perlu diingati pada hari 10/10/2012?..

-Register KWSP..
-Tak bawak IC baru, juz bwk IC lama, so kene balik umah kat PJ amik IC…huk3..HALoo..I ada 2 IC..hee…p/s: jgn bgtau polis or JPN..:P
-Telah menerima dia seadanya, minta maaf kepada beliau. Lagipun sempena by befday, lets start again. J Sedeh terharu sebenarnya, almost crying yesterday and I can heard beliau nak menangis jugak..huk3

Pengajaran:
~~Reg KWSP ASAP before bekerja..:(
~~ Sayangi orang disamping kita, sayang menyayang gitu, jangan hate2 ok...
~~BAWAK IC BARU!!!
~~Jangan ego meminta maaf jika itu memang salah kita
~~Jangan lupa ucap terima kasih pada IBU sebab lahirkan kita di dunia ini..:)


Sekian,
 

5 comments:

Anisa Anuar said...

wahhh...betul2 register utk future

Lia Irdelia said...

lama sudah x ke sini...
harap kamu baik2 aje..

C'Jai said...

ada 2 ic ker..heheheee

shida said...

@Lia Irdelia
hee..im fine je..tq..~~
:)

@C'Jai
ha3..aah 2 ic..kalo polis tau ni mmg kne marah...

C'Jai said...

heeee..nanti akak nak bg tau en polis.. ada orang tu ic nya 2...weeeee...