Friday, April 12, 2013

Tanda nama di Pemadam

Teringat zaman sekolah rendah dulu. Pemadam, pen pensel sume letak nama.. Ha3
maklumlah senang hilang / org ambil. So letak nama senang nak cari kalo tercicir.

Ingatkan zaman sekolah jer tulis2 nama kat pemadam, upe2 nyer sekarang dah bekerja pun sama kene buat jugak..hurmmm...
Ni pemadam kali keempat haku pakai dalam masa 2 bulan.
Ofismate pinjam xpulang lah
Hilanglah
Terbuanglah (erk)

Yang pensel 2B untuk peperiksaan tuh (haha skema) tu haku beli sekolak terus...hamik!!
Sebab pencil tekan haku lesap tanpa dapat dikesan..sape la yg pinjam xpulangkan..isk3..~~
So pensil 2B ni senang, siap boleh sedekahkan lagi kat sesaper yang xde pensel...

Pesanan ofismate : Dont put your foods and stationeries on ur table when you going back. Nanti ade jer yang hilang..

So true.

Wahai officemates, please lah gunakan barang saya dengan berhemah!!

Sekian~~


5 comments:

Sufinah Yussof (SY) said...

terimbau kenangan zaman kecik2 dulu. hehe~

aLyNnZ said...

Lorrr....kalau kt tmpt keje alin so far setakat nie letak atas meja tak der yg hilang..tak berusik..maybe sbb opis alin tak ramai kot..

biela bell said...

haha..tension je kalau ada barang hilang.. leceh nak kena beli balik..bosan!bosan! haha.. btw..dulu masa kecik2 pun slalu tag nama kat benda2 alah tu..haha

Kesuma Angsana said...

hehehe teringat zaman2 sekolah2 dulu

MaYa MustWany said...

hihihi klu kosong tanpa nma ,nampak xcantik la pmdam tuh..kikiki