Thursday, August 18, 2011

Surat Cinta

Masa zaman kanak-kanak zaman cinta monyet mesti ada kan yang dapat or bagi surat cinta?ho3~~~
tipoo xpernah..
Haku pon penah..wakakaka...malu jer~~~
Argh bukan itu semua yang haku nak post. Rasa macam tak best laks x update blog nie..

Ala~~haku copy dari fesbuk jer pon..huk3}
Romantik lah surat nie..
Bertuahlah badan kalau dapat surat macam nie~~~


Surat Cinta buat Adamku :

Adamku,
Kau mengimamilah solatku setiap waktu
Akan aku aminkan doamu agar kelak luas Syurgaku

Adamku,
Bangunkanlah aku bertahajud bersamamu
Agar nanti kita diberkati ya Rabbi

Adamku,
Ajarilah aku mengalunkan Kitabullah di malam Juamaat yang penuh barakah
Agar hidup kita penuh berkat

Adamku,
Khabarkanlah padaku tentang fardu-fardu yang patut aku ketahui
Ajarilah aku menjadi isterimu yang solehah
Moga aku hiasan terindah dalam hidupmu.



Surat Cinta buat Hawaku : 

Hawaku,
Ingatkan aku agar tingkatkan ibadah,
Kelak nanti aku biasa mejadi suami soleh,

Hawaku,
Ingatkan aku supaya selalu mengalunkan Kalamullah,
Agar dapat aku memandumu ke Syurga Al-Jannah,

Hawaku,
Bangunkanlah aku bertahajjud bersamamu,
Agar kelak Rahmat-Nya tiada tandingan untuk kita,
Aminkanlah doa bacaanku, moga nanti luas syurgamu,
Taat dan patuhilah aku,
Kelak solehah menjadi milikmu..

Sekian


11 comments:

Noor Fatin said...

xpenah la tgk surat cinta mcm ni. hehe bertuahnya sapa yg dapat

sekamar rindu said...

salam..

teringin nak dapat surat cinta mcm gini..sape kah yg nak bagi??

:))

Xavi De said...

errkkk <---kaku jap...
1 dalam 1k..:D

shida said...

@NOOR FATIN
he3..best kan ayat2 die..power tuh...:)

shida said...

@ sekamar rindu
huk3...IA one day adalah tu org bagi surat gini...kalo x gini pon, sipi2 pon jadilah..:)

shida said...

@ Xavi De
yeah~~~
susah nak jumpe...hu3

Unknown said...

salam kunjungan...sy mmg blogger boy. tgk doodle sy pun lelaki, bc entri ni tringt kisah junior krm surat taruk bedak....

akoo said...

=))
suke3~~~~

Unknown said...

xper...trm kasih byk sbb sudi jenguk2 blog sy selama ni, nanti jgnla segan2 jenguk lg walaupun sy blogger boy..

Unknown said...

suke bce entry nie..inshaAllah..smoga dapat jdoh mcm ini..Amin...=)

shida said...

:)
senyum xperlu kata apa2..
Aaminn...semoga kita semua dapat yang terbaik