Tuesday, October 18, 2011

Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger 1 Malaysia

Lately macam rajin pulak nak join segmen itu ini..heee~~~
Macam best pulak, selain dapat follower, dapat kenal and tahu blogger-blogger hebat di industri(erk) blog Malaysia...

Sebagai blogger cute, haku pon join segmen adik yang cute ini..hi3..
                                                            JOM CLICK RERAMAI


Requirement segment ni


Nama Panjang/Pendek Saya: Shida, Joned, Madulebah, Shidot, Shidasan dan panggilan kat rumah xyah tahu lah..ahaks..

Tarikh Lahir Saya: baru jer mencapai umur 23..ho..10101988

Saya Belajar di Sekolah/Universiti : Universiti Tenaga Nasional (UNITEN)..Final semester course Accounting...~~:)

Nama Blog Saya : luvabenbaby

Follower Blog Semasa Saya : 262..terima kasih dear followers!!

Blogger Otai yang Saya Minat Gilerz : banyak lah jugakboleh dikatakan semua..hm..antaranya Kak BadiahJoehamzah ian. Shida memang respect betol blogger yang ramai peminat, tapi tak sombong untuk usha-usha balik blog kita and tinggalkan jejak..:)

Harapan dari Saya : harapan ni subjektif kan? shida berharap tahun depan ada orang masuk minang..ahaks..:P . Sebagai blogger, harapnya pembaca blog shida dapat manfaat ilmu atau info walaupon sedikit..




Sekian~~

13 comments:

Nasz said...

good luck. hehe.

Anonymous said...

thanxxxx a lot kak sbb sudi join segmen yg tah pape ni....saya amat hargainya...slamat berkenalan :)

wah!!! CHAD MICHAEL MURRAY lah....i like him kak....hihihi :)

shida said...

@NasZ
TQ.. :)

@Eida Arina
welcome dik..
salam kenal..:)

hi3..ensem kan die..ahaks..~~

Anonymous said...

assalamualaikum..saya dari segmen sama.jom singgah blog saya.btw sy dah follow awak :)

~ NANA ~ said...

gud luck dear :)

[sutera kasih] said...

selamat bersegmen :)

hai awk, salam kenal hehe

WuMing said...

Good luck

aamalinaazman said...

weeee
selmt bersegmen
weeee

kite lahir sebulan
weee =]

Noor Fatin said...

gudluck! lamanyaaa xjoin segmen atau GA.wuwuwuw

Miss Red Apple said...

semoga berjaya...huhuhu

(tak pernah join memana contest coz baru jerk jadi blogger.. hope brjaya erk..)

salam dari kebun epal:
Miss red Apple

Run Away said...

good luck beb...;d

Shiema Sufian said...

shiema singgah dari segmen yg same. follow you. jom singgah, follow dan join segmen shiema pulak jom.

Shuhaida Subri said...

aii.. singgah n follow dari segmen yg sama