Thursday, June 9, 2011

Jom Nikah

hari ni hari kamis kan?(soalan budak darjah 1)
Yes esok Jumaat pepagi akan ku tinggalkam Muadzam Shah City nih...x sabo nak balik nak menikah(abang P).
Persediaan untuk dalam bas esok
perfect!! my love cadbury and nak khatamkan sikit my first novel.. I mean novel yang dibeli sendiri walaupon ketika kesempitan money..hu3..what??tokey topap xde money..apakah?kenapa? oh duit
Dengan keinginan yang kuat nak beli novel Hlovate nie, sggup beli tuh sampaikan pas beli tu dalam purse aku memang tinggal RM3 jer...adei..Zaza ko mesti ingat lagi kan?..aku beli novel ni masa aku amik ko 27 May lepas..:P Special thanks to owner Blog the other khairul coz memaksa aku beli novel Hlovate nih!!!. Nway ni baru intro, pas duit YTN masuk nanti, semua novel dia aku nak beli. One by one ofkos...huk3..Next is = 5tahun5bulan, next= banyak kan novel die..nnt aku fikirkan what next..

lalalalala
Ini kad RGS..alaa..yang kedainyer sebelah Bank Islam tuh.....kalo jadi member kan, dapat diskaun 20% untuk novel dan 10% untuk alattulis..Ok kan?..setahun RM5 jer..So Student UNITEN, i suggest you to get the novel ..eh bukan..that card la..Berbaloi la untuk haku yang bakal memborong novel kat situ..next author: Ramlee Awang Mursyid. Because both author(Hlovate n Ramlee) produce a non-typical malay novel..:P

Zaza..ni gambo hang haritu..:P
dan jugak gambo2 tasik UNITEN yang kau rindui...Len kali kita lepak2 kat tasik lagi ek..





Ni cendawan kat tasik gaks...haku snap masa joging..For sure cendawan ni xleh makan..but interesting and cantik..Subhanallah..




~~tengah menghayati keindahan sabar~~

4 comments:

fyna said...

huhu...standy ngn coklat e?
:)


jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

shida said...

@fyna..ok dear..
nt saya singgah lg after come back from hometown..:P~~~~~

intan... said...

salam..ko minat gak ke ramlee awang murshid? aku pun minat gak novel die..hi3..

shida said...

@intan
wasalam..baru nak menanam minat...novel die pon xpenah baca n beli lagi..tunggu loan masuk..huk3...
nvel pe yang paling best juma?