Tuesday, July 19, 2011

Ye..Saya Jatuh Cinta

Ketika masih dalam perut sudah jatuh cinta dengan Allah.
Sejak dari lahir dah jatuh cinta dengan Mommy dan Daddy, adik beradik keluarga semua lah.
Selepas belajar kat sekolah rendah, Mula mengenali dan mengasihi Rasulullah S.A.W.
Selepas itu kawan-kawan dan makhluk di sekeliling..

Arghh..fail buat ayat


Sekarang umur dah leh jadi mak budak, sudah jatuh cintakah?? ho3 !!! biar hati sendiri berbicara
Walaupun andaikata walaubagaimanapun seandainya sudah, banyak perkara yang perlu diselesaikan sebelum melafaz cinta.

Erk ok berhenti disitu!!! Haku bukan nak cakap pasal mende nie..
Tapi pasal aku dah jatuh cinta dengan lagu MUHASABAH CINTA ni
Ce cuba try test denga

Actually dah lama tahu kemunculan dan kebest-an lagu nie..Tapi malam tadi baru betul-betul menghayati lagu nie semasa blogwalking..ha3..
Sabar nyer Cik Roommate..bersabarlah denga lagu nie terpasang 24/7..ha3

ok sekian



12 comments:

Xavi De said...

wahaha...24/7 tu lagu terpasang...
teringat kat member yg ska pasang lagu maher zain 24/7..=p
pape pon, lagu nie best...:)

shida said...

ha3..~~~
siap rumet..once again!!!
he3
lagu2 maher zain pon best..:)

puteri rimba said...

ishhh...ingatkat nak tunjukkan calon pilihan hati tadi...heeee...

shida said...

@puteri rimba
ha3..
terlalu awal nak tunjuk si dia..
lainlah kalau dah bertunang nnt..awww
:P

Salim Harmanain said...

suka sangat lagu ni...hihi ^^

ILA HonEyBuNNy said...

datang sini layan lagu neh...

bestkan...suka2...;-)

Shawn Razaleigh said...

pernah dgr edcoustic-berubah?
nice jugak

Qaseh dalia adelia said...

likeee

shida said...

@Salim Harmanain
best3..sangat bermakna..bak kata housemate, boleh tenangkan diri kalau ada masalah bila dengar lagi nie

shida said...

@ILA HonEyBuNNy
tq datang singgah blog..
:D super duper best

shida said...

@ Shawn Razaleigh
xpernah..ok skrg ga shida youtube..ho3

shida said...

@ Qaseh dalia adelia
:P me too~~